این لحظه ها


(¯`°•.♥ONLY LOVER♥.•°´¯)

آسمان وقف نگاهت عشق من مانده ام چشم به راهت عشق من هرکجاهستی و باشی گویم که خداپشت وپناهت عشق من

هر یه دقیقه ای که می گذره  برام قدر یه ساله و                    گذشتن از توو جدایی از چشات برام محاله و       

 میمیرم از غمی که تو با رفتنت گذاشتی تو دلم            نیستی  ولی هنوز میبینمت تورو همش مقابلم  نیستی/ نیستی  

این لحظه های تلخ پس کی تموم میشن؟؟؟                                        کی مهربون میشی  کی میرسی به من؟؟؟        

هر یه دقیقه ای که بی تو رد میشه مرگ آوره برام                       سخته برای تو باور این که من چقدر تورو می خوام   

هر یه دقیقه ای که بی تو رد میشه پر از مصیبته                کز می کنم همش یه گوشه و چشام خیره به ساعته نیستی / نیستی



نظرات شما عزیزان:

~¤```~عشق دروغین~```¤~
ساعت12:46---6 فروردين 1391
سلا.م عزیزم امیدوارم حالت توپ باشه.
‏`‏```
سر کلاس ادبيات معلم گفت : فعل رفتن رو صرف کن - رفتم ... رفتي ...رفت ... ساکت مي شوم ، ميخندم ولي خنده ام تلخ مي شود استاد داد مي زند: خوب بعد ؟ ادامه بده ! ومن مي گويم : - رفت ... رفت ... رفت ... رفت و دلم شکست ... غم رو دلم نشست ... رفت و شاديم بمرد ... شور از دلم ببرد ...رفت ... رفت ... رفت ... و من مي خندم و مي گويم : خنده ي تلخ من از گريه غم انگيز تر است .............. کارم از گريه گذشته


غریبه
ساعت15:27---22 مهر 1390
میمیرم از غمی که تو با رفتنت گذاشتی تو دلم نیستی ولی هنوز میبینمت تورو همش مقابلم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: اشعار عاشقانهدست نوشته هااشعار غمناک
جمعه 22 مهر 1390| 14:45 |عاشق تنها| |

❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-

ϰ-†нêmê§